روش بازی با همستر

۱۳۹۹/۵/۱۶

وسایل بازی همستر

چطور با همستر خود بازی کنیم؟

گام اول:
دست هایتان را بشویید و سپس آن ها را خشک کنید.

گام دوم:
دست ها ی خود را در بستر تمیز همستر بمالید. این کار باعث می شود همستر شما احساس امنیت کند وقتی که در دستان شماست.

گام سوم:
همستر خود را از خانه اش بیرون بیاورید. همستر خود را به آرامی حمل کنید تا دست شما را گاز نگیرد. اگر دست شما را گاز گرفت آن را به آرامی در جای امنی بگذارید و دست خود را ببندید یا چسب بزنید.

گام چهارم:
اجازه دهید که همستر از شما به عنوان یک وسیله برای بالا رفتن استفاده کند و با شما بازی کند این کار به همستر کمک می کند تا با بوی شما آشنا شود و خو بگیرد همچنین به شما اجازه می دهد تا او را نوازش کنید و با او دوست شوید.

گام پنجم:
همستر خود رابا توپ همستر آشنا کنید. توپ همستر به همستر شما اجازه می دهد تا کاملا امن و راحت در خانه بگردد. درِ توپ را ایمن کنید تا همستر شما نیفتد. توپ همستر را روی زمین بگذارید و اورا تماشا کنید.

گام ششم:
یک قفس بازی همستر را در محلی باز ، صاف و تمیز نصب کنید. در ورود و خروج آن را ایمن کنید. داخل قفس بازی همستر را با اسباب بازی های همستر مثل لوله ها ، تونل و وسایلی برای بالا رفتن پر کنید. همستر خود را در قفس بازی همستر قرار دهید. قفس بازی همستر فضای بیشتری را برای بازی به همستر می دهد.

گام هفتم:
برای همستر خود اسباب بازی تهیه کنید. اسباب بازی های محبوب همستر عبارت اند از : چرخ همستر، توپ همستر ، لوله ها ، ماز مخصوص همستر، پل ، الاکلنگ ، تاب ، سنگ نمک. وسایلی که برای ساییدن دندان هستند نیز مفید هستند. همچنین شما می توانید برای همستر خود اسباب بازی درست کنید.

گام هشتم:
برای همستر جایی درست کنید که بتواند قایم شود. بسیاری از فروشگاه های حیوانات خانگی خانه هایی مخصوص همستر ها می فروشند که دقیقا برای قایم شدن همستر طراحی شده است. این کار به همستر کمک می کند که اگر ترسید بتواند قایم شود و احساس امنیت کند.

گام نهم:
چند تا از اسباب بازی های همستر را در قفس همستر بگذارید برای وقت هایی که شما با او بازی نمی کنید.به همستر خود دو یا سه راه بدهید تا بتواند خودش را سرگرم کند و این برای سلامت فیزیکی و روانی او خوب است. به طور منظم اسباب بازی ها را عوض کنید تا همستر شما خسته نشود و حوصله اش سر نرود.

نکته ها و هشدار ها:
همستر ها بیشترین فعالیت خود را در طول شب دارند. همه ی اسباب بازی های همستر را در قفسش قرار ندهید همستر شما به فضای زیادی احتیاج دارد تا بتواند حرکت کند.
همیشه همستر خود را تحت نظر داشته باشید وقتی که در توپ همستر است. همستر خود را بیش از 15 دقیقه در توپ همستر رها نکنید. این کار ممکن باعث کم آبی یا حادثه ای برای همستر شود.
به نیاز های همستر خود توجه کنید. همستر را مجبور نکنید که به زور با شما بازی کند.
با همستر خود تنها زمانی بازی کنید که مطمئن شوید حیوانات خانگی دیگر دسترسی ای به همستر ندارند.

وسایل بازی همستر:

توپ همستر

توپ همستر وسایل بازی همستر همستر بازی

قفس بازی همستر

قفس بازی همستر همستر همستر ها همستر بازی

قفس بازی همستر همستر وسایل بازی

لوله بازی همستر

لوله بازی همستر همستر

الاکلنگ همستر

الاکلنگ همستر  همستر وسایل بازی هستر

چرخ بازی همستر

وسایل بازی همتسر چرخ همستر

تاب همستر

تاب همستر وسایل بازی همستر همستر ها

ماز همستر

ماز همستر همستر ها وسایل بازی همستر

 

 

..